Strategische Search, executives per direct

Om posities goed in te vullen moeten we eerst de context helder hebben. We kijken niet alleen naar het team waar een kandidaat in terechtkomt. Maar ook naar de achterliggende droom en visie van de eigenaar of aandeelhouders.

 

Strategie

Hoe staat de onderneming ervoor en welke doelen moeten binnen vijf of tien jaar verwezenlijkt worden? Welke strategie hoort daarbij en wat is nodig om dit te bereiken? Als we een duidelijk beeld hebben van de organisatie en de toekomstverwachtingen, dan kunnen we ook proactief meedenken met het invullen van posities. Aan de hand van de strategie en visie kunnen wij aangeven welke mensen op termijn nodig zijn.

 

Wervingsprofielen

Een proactieve benadering vraagt om het inzichtelijk maken van verschillende competenties binnen onderdelen van het bedrijf of binnen bepaalde functies. Daarop sluiten wij de wervingsprofielen aan en zoeken we naar de bijbehorende mensen. Bij iedere opdracht wordt een profiel opnieuw aangepast naar de laatste wensen en ook ontwikkelingen die binnen de onderneming hebben plaatsgevonden. Op deze manier volgen we de ontwikkeling bij de opdrachtgevers op de voet.

 

Assessment

Soms is het nodig om te meten waar je staat als organisatie. Je onderzoekt dan eerst waar de medewerkers staan en wie het gewenste gedrag voor de toekomst al in zich hebben en of de mensen op een voor hen ideale plek werkzaam zijn. Je kunt vervolgens bepalen waar je als organisatie naartoe wilt en welk profiel daar per positie bij horen. Wij begeleiden en verrichten het assessmenttraject voor het gehele bedrijf of bedrijfsonderdelen om zo een wervingsbeleid of ontwikkelingsplannen vast te kunnen stellen per afdeling of functiegroep.

 

Lees meer over onze expertise op het gebied van Multi Level Search, Assessment en Management Development en Advies.

 

Neem contact op voor meer informatie